Díjak

Minden cég büszke, ha díjakat vehet át. Akárcsak mi. A díjak értékes visszajelzései a sikeres munkának. Természetesen továbbra sem ülünk a babérjainkon, épp ellenkezőleg: folytatjuk erőfeszítéseinket, hogy egy kicsikét minden nap jobbá tegyük a hallássérültek életét.

2015-ben a Sivantos elnyerte az „Edison Gold Award” díjat a binax „okos” hallókészülékekért a „Tudomány/Orvostudomány/Fogászat” kategóriában. A jelöléseket több mint 3.000 vállalati felsővezető és akadémikus bírálta el, akik a termékeket koncepciójuk, értékük, szállításuk és hatásuk alapján értékelték. Thomas Edison örökségét követve az értékelés legfőbb kritériuma az „Innováció” volt. A díjazottak „különféle játékaikért” kaptak elismerést – kiváló termékekért, szolgáltatásokért és cégvezetésért.

2014-ben a Siemens termékeinket reklámozó „Audio Moments” kampány Orvosi Termékek kategóriában elnyerte a COMPRIX Arany Díját. Ez a kitüntetés azokat a közegészségügyi kampányokat ismeri el, amelyeknek sikerült a komplex tartalmat egy kreatív design-ba integrálni, és ezt sikeresen kommunikálni a páciensek felé. Több mint 270 nevezés érkezett erre a díjra. Az Arany Díjjal a mi kampányunkat ismerték el a legjobbnak a kategóriájában.

Ugyanebben az évben Hallókészülék kategóriában a Siemens termékeinket választották ki a „Korea Master Brand Award 2014” díj nyertesének. A Korea Master Brand az egyik legnagyobb presztízsű elismerés, amely a felhasználók véleménye alapján választja ki a megbízható márkákat. Széles körben tekintik a leginkább pártatlan díjnak, mivel a vásárlók egy online felmérés során értékelik ezeket a márkákat.

2013-ban – már a második egymást követő évben – a Siemens az USA-ban elnyerte a „CES Innovation and Design Engineering Honoree” (CES Innovációs és Design Mérnöki Díj) elismerést a „Hozzáférhető technológia” kategóriában. A Las Vegasban megrendezésre kerülő Consumer Electronics Show (CES) a világ egyik legnagyobb technológiai és elektronikai szakmai bemutatója. A nyertes termékeket innovatív tulajdonságaik alapján választják ki, amelyek lehetővé teszik az egyszerű használatot és hozzáférést a felhasználók számára. A díj elnyerésének további feltétele a mérnöki minőség, a formatervezés és a termékek piaci versenyképessége.

Szintén 2013-ban az Audio Service Rixx G2 sorozata Red Dot Design-díjban részesült. Ezt a nemzetközi díjat tekintélyes zsűri adományozza minden évben a kiemelkedő formatervezési minőséggel rendelkező termékeknek. 2013-ban 70 országból több mint 16.000 nevezés érkezett a Red Dot Design Award-ra. Ez a hatalmas érdeklődés a három kategóriából álló versenyt (termékdesign, design koncepció és kommunikációs design) a világ legnagyobb formatervezési versenyévé avatja.

2013-ban „Technológia” kategóriában hallókészülékeink prémium csomagolásával a „Dieline Package Design Award” (Dieline Csomagolási Design Díj) nyertesei lettünk. Ez a verseny a világ legjobb fogyasztói termékeinek csomagolásdesign-ját díjazza. Az általunk kifejlesztett bemutató doboz – amely a készülékek és az összes tartozék tárolóegységeként is szolgál, – a hallókészülékek prémium minőségét tükrözi.

2012-ben elnyertük a Deutscher Zukunftspreis-t (Német Jövő Díj). Ez a kitüntetés Németország legmagasabb technológiai és innovációs elismerése. Kutatócsoportunk az Oldenburg Egyetemmel együtt kifejlesztette a binaurális hallási rendszert, amely lehetővé teszi, hogy a hallókészülékpár tagjai kommunikálhassanak egymással. Ez a fejlesztés egy rendkívül fontos evolúciós lépés a térbeli hallás, ill. a hallásveszteséggel élők életminőségének jelentős javítása felé.